50 STVARI KOJI CE GA IZLUDJETI I UZBUDITI


1. Moja je bivsa devojka svirala u bendu. S obzirom na to da je vrlo seksi, uvek je bila okruzena paznjom ne samo obozavatelja nego i svih drugih mladica. Meni to nikad nije smetalo, naprotiv, mislio sam da je to strasno uzbudljivo to sto ce nakon nastupa kuci otici bas samnom.
2. Uzbudjuje me pogled na drugu zenu koja vozi dzip ili neki slican tezi i cvrsci automobil.
3. Uvek se uzbudim kad ugledam zenu kojoj se ispod kosulje ili majice naziru bradavice.
4. Letnje haljine! Nema niceg uzbudljivijeg od golih zenskih ledja u providnoj letnjoj haljini. Volim i kad kroz tkaninu prodire sunce pa se naziru zenske obline.
5. Obozavam da gledam svoju zenu dok brija noge. Stvarno me uzbudjuje kad, polako i senzualno dodiruje svoju kozu. Mozda mi je ta scena uzbudljiva jednostavno zato sto je ona pritom najcesce gola.
6. Ne znam zasto, ali me uzbudjuje pege na ledjima.
7. Jednom sam, na godisnjem odmoru sam imao avanturu sa zenom koja se nije brijala ispod pazuha. To je bilo strahovito uzbudljivo, posebno zato je bila brijana »dole« Ni pre ni kasnije nisan vise naleteo na takvu kombinaciju, ali da mi se to opet dogodi, pozuda bi mi bila ista.
8. Uzbudjuje me miris decijeg pudera, a ni ukus mu nije los. Verovatno mi je to uzbudljivo zato sto podseca na svezinu, na zenu – devojcicu.
9. Kad preplanula zena ima bele pruge po sebi, tragove od kupaceg kostima, to me uzbudjuje.
10. Volim kako zene izgledaju kad izlaze iz vode. To moze biti bazen, more jezero, reka, ili cak tus ili kad pada kisa. Tada mi je svejedno da li je gola, u kupacem kostimu ili potpuno obucena. Svaki put se uzbudim.
11. Svidjaju mi se flanelske pizame. Neko ih mozda smatra nezenstvenim, ali meni su bas seksi, jer uvek mislim o tome sta je ispod njih
12. Mislim da nisam sam u seksualnoj mastariji o pravoj plavusi. Kad to kazem, mislim na plave uvojke, »dole«. Zasto? Nemam pojma. Mozda zato sto je prava retkost, ili zato sto smo mi muskarci svinje.
13. Snazne ruke, snazan karakter.
14. Nista nije seksipilnije od samouverene zene.
15. Svidjaju mi se zene s kratkom kosom. Najbolji seks sam doziveo sa jednom vrlo kratko osisanom, sitnom i misicavom, a ipak tako zenstvenom zenom. A tek njena masta. Mesecima nisam mogao da nosim kratke pantalone jer sam do krvi izgulio kolena.
16. Aktivna zena! To je ona koja se, lagano oznojana, tek vratila sa trcanja...
17. Uvek osetim uzbudjenje gledajuci zenu koja igra bilijar, posebno ako je u tome dobra, pa cak i pobedjuje.
18. Podivljam kad vidim staromodne, male biserne mindjuse na njenim usima. To me podseca na Grejs Keli i uzasno me uzbudjuje.
19. Zene kojima se svidjaju veliki psi. Mozda zato sto sebe dozivljavam kao neku veliku i nesretnu zivotinju. Maljav sam, veliki, nespretan, i cesto ne znam sta bih sa samim sobom.
20. Meni svaka zena na skijama deluje neopisivo seksi.
21. Svidja mi se sto moja devojka ima razmaknute prednje zube. Buduci da je sve drugo na njoj savrseno, ta mi se sitna mana cini jos privlacnijom. Razmaknuti zubici mi se svidjaju i na drugim devojkama.
22. Uzbudjuje me kada je zena kompletna, na poslu ili u sportu, na primer na teniskom terenu. To obecava i strastvenost u krevetu.
23. Odbijaju me devojke koje se depiliraju oko vagine, ali uredno pocesljane i podsisane stidne dlacice dovode me do ludila.
24. Svidjaju mi se bilderke. Zanimljiva je pomisao da je zena snaznija od mene i da me, uprkos svojoj zenstvenosti i neznosti, moze i fizicki »pokoriti«. Znam da je tako nesto prilicno neverovatno, ali me ta ideja stvarno uzbudjuje.
25. Zanima me pomisao na to da vodim ljubav s jednom zenom koja se menja menjajuci sest perika. Verovatno je to neiskrena monogamija.
26. Ono sto mene najvise uzbudjuje je klise, ali me stvarno pali. Mislim na interesantni donji ves: cipkane grudnjake i gacice, haltere, podvezice, ... a zena je posebno seksi ako ga nosi, ispod do grla zakopcane haljine.
27. Izludjuju me carape, providne, s halterima, a gubim glavu ako ih zena nosi u kombinaciji sa belim »top« grudnjakom bez gacica.
28. Odvezane patike. Zena je jos seksipilnija ako ih nosi u kombinaciji sa belim topom, bez grudnjaka.
29. Obozavam sa zene skidati sveze opranu odecu koja mirise na ispeglano i koja mirise na deterdzent.
30. Najuzbudljiva linija je izmedju zenskog pasuha i grudi, cak i ako je samo nacrtana na papiru. Ona je olicenje zenstvenosti. Na muskom telu nista ne podseca na tu liniju.
31. Moja mi je supruga bila najuzbudljivija u petom mesecu trudnoce. Inace je vitka, mozda cak i na granici mrsavosti, pa mi je sa zaobljenim stomacicem i punim grudima bila jako seksi.
32. Za mene je najseksipilniji prozor – zena koja se presvlaci u kupaci kostim. Cak i kad se na plazi presvlaci iz mokrog u suvi kostim, to mi se cini vrlo intimnim i uzbudljivim.
33. Pocepana sarapa. Pustam masti na volju zamisljajuci kako je pocepana i na pamet mi padaju najneverovatnija objasnjenja.
34. Uzbudjuje me kada mi se ucini da zena ne nosi gacice. Pogled na zenu koja, obucena u pripijenu odecu za gimnasticare, kao biciklisticke pantalone, vezba u teretani, navodi me na pomisao da ne nosi donji ves. Gotovo sam siguran da jedna zena koja redovno vezba u mojoj teretani nikad ne nosi gacice. Proveo sam sate razmisljajuci nosi li ih ili ne.
35. Ako zena ima dobre, misicave noge, jasno mi je da je i ostatak tela, verovatno podjednako uzbudljiv.
36. Svidjaju mi se zene u dzinsu koje ne nose kosulju nego samo grudnjak.
37. Mozda ce zvucati cudno, ali mene uzbudjuje prstenje na noznim prstima ili lancic oko skocnog zgloba.
38. Zena koja zna masirati. Jednom sam bio sa jednom terapeutkinjom. Nezaboravno iskustvo!
39. Uzbudjuju me malje na nogama, ali samo ako je zena prirodna plavusa pa su malje nezne i svetle.
40. Uvek se uzbudim kad vidim prosaranu kosu sedim pramenovima na mladoj zeni. To izgleda veoma profinjeno, znak je zrelosti i bogatog iskustva. A sto je proseda zena mladjeg izgleda, to me vise pali.
41. Zena u kratkim pantalonama, debelim carapama i vozi bicikl. Ako na sebi ima i majicu bez rukava ispod koje ne nosi grudnjak...Mmmmm!
42. Opija me miris mokre kose, kad se zena tek istusira. To je tako intimno i uzbudljivo.
43. Bele pamucne gacice. Deluju tako neduzno, i mozda bas zbog toga, jako izazovno.
44. Ocaravaju me devojke koje dobro plesu. Mislim da devojke koje se u diskotekama dobro uvijaju neverovatno dobre i u krevetu.
45. Svidjaju mi se malo ispupceni stomacici.
46. Uzbudjuje me kad devojke lizu sladoled. Kad sam bio mladji, znao sam satima sedeti u poslasticarnici i gledati ih kako pri tom strasno uzivaju.
47. Uzbudim se kad vidim zenu za volanom, posebno ako vozi ferari.
48. Uzbudjuju me zene koje znaju uzivati u hrani. Nema senzualnijeg prizora, bez obzira na to jedu li kobasice, jastoga ili skoljke.
49. Pozudu u meni budi zena koja jase konja. To je neodoljivo.
50. Uvek se uzbudim kad moja devojka nosi radne pantalone, koje su joj prevelike.

04.06.2008. u 23:22 |

ostavi trag… (0) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?


Na ovom blogu čete nači puno zanimljivog materijala zaproučavnje. Materijali susaraznih stranica.

Blog cure koja :
sluša strano (može slušat sve,ali narodnjaci je ubijaju)...U većini slučajeva sam optimist...
ne shvaća zašto su neki rođeni kao kreteni...
voli zgodne dečke, pogotovo ak imaju kraču kosu...
nosi što hoće, a ne što s nekom drugom sviđa...
se voli smijat, ali se često brine zbog totalnih gluposti..

Ja sam spektakl, da, to sam ja.
Jako sam tajanstvena.
U horoskopu su mi napisali da padam na glazbu, pice i priguseno svjetlo.
hm... nisam bas nesto u to sigurna, pa nemojte ni vi.


***

...MISAO MOGA SRCA...

Buđena snenim maznim glasom mažena vrelim dahom opijena očaranim pogledom smirena nježnim dodirom ovijena maglom i tvojim bićem isprepletena pogledom tvojim istkana od tvojih poljubaca naslikana kistom tvojih usana voljena ljubavlju tvoga srca sretna sam
zbog sjaja u tvojim očima
zbog mirisa tvoje kože
zbog pogleda dječačkih očiju
zbog nježnosti krila leptira
zbog osmijeha na tvojim usnama
zbog otkucaja tvog srca
zbog ljepote tvoje duše
zbog iskrenosti tvoje misli
zbog dodira tvojih ruku
VOLIM TE ROBERTE...
Zar je potreban razlog

***

Kao vihor sa planine,
prodose mi sretni dani,
jedan momak smede kose,
moje srce vjecno rani.
najteze mi kad ga sretnem,
dusu mi tuga para,
njegove mi oci kazu da
samo stranci bez pozdrava.
jos jedanput da ga sretnem,
ne bih mogla suze kriti,
molila bih vrati mi se,
ne mogu te prezaliti.
mladost mi je prohujala,
a godine sve odnesose,
ostala je uspomena na
tog momka smede kose....

***

Ako su oči ogledalo duše,
usne su hodnik koji vodi
do razuma

***

Na misao reagiramo osmijehom, ljubav
izražavamo riječima, a namjeru poljupcima.
Poljubac može reći puno više od riječi.

***

Ljepota poljupca je u tome što ga
možemo prevesti na sve jezike svijeta
i poznaju ga sve religije.

***

Znanstveno je dokazano da
za vrijeme ljubljenja tijelo šalje signale mozgu
koji proizvodi oksitocin zbog kojeg nas obuzima
onaj prekrasan topao osjećaj. Dok se ljubimo
unutrašnjost naših usta proizvodi kemikalije
koje nas tjeraju na još!!!!

***

Sretna sam...
Nasmijana...
Znam da si tu...
Uvijek uz mene...
Pored tebe je sve moguće...
Onaj osmjeh koji je tako poseban...
Tako jedinstven...
Tvoje oči prošarane raznim bojama...Sjaje...
A ja?
Sjajim pri samoj pomisli na tebe...
-VOLIM TE LJUBAVI-

***

...Želiš me...
Osjećam to...
Vidi se po načinu na koji me gledaš!
Trebam ti...
Osjećam to...
Znam po snazi kojom me grliš!
Žudiš zamnom...
Osjećam to...
Dugi su tvoji poljupci!
Misliš na mene...
Osjećam to...
Tako si blizu a tako daleko!
Voliš me...
Znam to...
Volim i ja tebe...

***

PAMTIT ĆU VEČER KAD SMO SE SRELI, TVOJE POGLEDE MOJI SU HTJELI.U MAGLAMA DIMA, JEDNO DRUGOM SRCA SMO DALI, DA ĆEMO BITI ZAJEDNO OBOJE SMO ZNALI.

LJUBAV JE PLAMEN KOJI GORI,KADA SE UGASI PEČE I BOLI.TO ŠTO SI DALEKO, NIŠTA MI NE SMETA,VJERA I LJUBAV OSTAJE I DA SI NA KRAJU SVIJETA.

BUDI NOĆAS ZVIJEZDA SJAJNA, MOJA MALA SLATKA TAJNA, MOJA RADOST I LJEPOTA, BUDI NOĆAS DIO MOG ŽIVOTA.

NEMOGU DA ZASPIM JER JAKO TE TREBAM, LJUBAV DA TI PRUŽIM, TJELO DA TI PREDAM, USNE DA TI LJUBIM, NJEŽNO DA TE GLEDAM, DA TI TIHO ŠAPNEM,DA TE NIKOM NE DAM.










O meni:


IME: Andrea
GODINE:17god
OBITELJ:starci, brat (24) te sestra blizanka
NAJ BOJE: plava, crna
NAJ GRUPA: nemam, ugavnom slučam strano
NAJ FILM: Matrix, Charli i tvirnica čokolade
ŠKOLA: srednja…građ.tehničar-visokogradnja
HOBI: crtanje i gnjavljenje kompa
LJBAV: zauzeta

JA:
-smotana
-kreativnasmokin
-nasmijana
-nimalo jednostavna
-jako komplicirana
-djetinjasta
-osjećajna
-čudna
-lijena
-zamišljena
-zaljubljena
-pričljiva
-ponekad šutljiva
-neuredna

VOLIM:
~svoje društvo
~ljetne praznikethumbup
~svoju obitelj
~iskrene ljude
~dečke koji su pametni a ne totalni idioti
~ruže
~slikat
~dobru muziku
~dobar smisao za humor
~surfati netom
~ljubav
~dugu kosu
~spavati
~izlaziti
~kokice
~spontanost
~putovati
~pjevati uz mjuzu koju volim
~kad mi netko kaže da me voli, i to ozbiljno misli
~kad sam sretna
~svoje buraza i sestru
~zajebavati ljude(ali malo hehe)...

NE VOLIM (ili čak mrzim):
~cajke
-dosadu
~kad neko muči životinjeheadbang
~sebičnost
~bezosjećajne i umišljene ljude
~kad nemam para na mobu
~kad mi starci drže predavanja
~kad mi netko sere o mojim stavovima
~kad znam da sam u pravu a drugi mi ne vjeruju
~ljude koji misle samo na izgled i cijelo vrijeme se kritiziraju
~kad zaboravim ključeve pa ne mogu ući u kuću
~kad imam osjećaj da smetam
~kad me netko povrijedi
~čekanje
~gužvu
~kad netko pati
~kad je život okrutan.............

Često se sjetim riječi iz knjige Sussane Tamaro

"........i kada se kasnije pred tobom otvore različiti putovi, a neznaš kojim poći, nemoj kretati nasumce, nego sjedi i čekaj. Duboko udahni, s nadom, baš kao što si udahnula došavši na svijet, nemoj dopustiti da te bilo što omete, čekaj i samo čekaj. Budi mirna, šuti i slušaj
vlastito srce. Kad progovori, ustani i poslušaj njegov glas, pođi kamo te srce vodi......."