Budite ljubavni magnet

On se zaljubio u vas ili je odlepio do usiju. Ova nasa mala objasnjenja ce ga navesti da predje na drugu fazu.

Ovo je zbunjujuce pitanje: Da li postoji specifican trenutak ili dogadjaj koji ce uciniti da tip iznenada shvati „Da, mislim da je volim“? Pa, odgovor nije sasvim precizan, ali postoje neki osnovni principi. „Muskarac poseduje izvesne urodjene potrebe koje treba da zadovolji pre nego sto zaista oseti bliskost sa vama“, kaze dr Pol Dobranski, autor knjige The Secret Psychology of How We Fall in Love. „Kada decko shvati, svesno ili ne, da ste idealni na svim poljima, tada ce se i on pokazati u najboljem svetlu.“

Pojednostavljeno, frajeri imaju cetiri primarne zelje u vezi, koje ponekad zavise od najistancanijih poteza koje vi vucete. Eksperti objasnjavaju svaku od zelja na primerima, tako da mozete da detektujete kad je vas decko zaljubljen do usiju.

ZELJA: Da zastiti

Verovali ili ne, takozvani jaci pol je tesno povezan sa hraniteljstvom. Stiteci vas od opasnosti cini da se on oseca snaznim, sto doprinosi da se i oseca dobro. „Nije potrebno da izigravate bespo¬¬¬mocnost, ali dopustajuci mu da vidi vasu ranjivu stranu zblizicete se, jer to podstice njegov instinkt da brine o vama“, kaze dr Dejvid Givens, autor knjige Love Signals. Pa tako, pruzite mu sansu da se pobrine, a potom mu se zahvalite. Kada kod frajera izazovete osecanja da je Supermen, naravno da ce zeleti vezu. Ove male stvari mogu da istaknu njegovu herojsku stranu.

Zadajte mu posao. Zatrazite od njega da vam nesto popravi ili napravi. Izvodjenje konkretnih zadataka, nacin je na koji se vezuje i koji povecava njegov osecaj uspeha.

Pitajte ga za misljenje. Bilo da je rec o vasem planu stednje ili o turistickim sajtovima, to mu signalizira da cenite njegov mozak kao i njegove misice. Nosite mekane tkanine. Delikatne teksture kao sto su viskoza, svila i krzno „pale“ muskarce. Ovi materijali stavljaju akcenat na vasu nezniju, zenstvenu prirodu, sto povecava njegov Amorov instinkt. Sredite mu garderobu. To pokazuje da ste njega odabrali izmedju drugih momaka - mozda i zgodnijih.

ZELJA: Sloboda

Cak i emocionalno zreli muskarci zele da budu sigurni da ce njihov identitet ostati netaknut posto su postali polovina srecnog para. „Jasnim stavljanjem do znanja da ne ocekujete da se promeni, on ce osetiti da ga zaista razumete ali da ne ugrozavate njegov dozivljaj samog sebe“, kaze dr Den Neuhart, autor knjige Secrets You Keep From Yourself. „To mu ostavlja osecaj snage i dovoljno prostora da moze da se obaveze. Sledeci koraci mu daju do znanja da niste „vezane vrece“. Iskljucite ga. Muskarci mrze ideju da su drustveno cvrsto vezani, pa tako odbacite neke planove. Ne samo da ce se osetiti lakse - i otvoriti se vise - prema vama, vec ce poceti da se pita sta to radite i juriti vas intenzivnije. Podelite vase sopstvene strahove. Frajeri se cesto povlace jer misle da vecina devojaka zeli samo da se uda. Pa, ako ne spadate bas u ovu grupu, stavite mu to do znanja. Bice uveren da i vi „plovite“ istim vodama kao i on, a ne da pokusavate da ga „upecate“.

Ponovo osmislite sebe. Male promene u vasem izgledu s vremena na vreme - recimo, kosa podignuta u konjski rep jednoga dana ili spustena sledeceg - podsetice ga da imate vise razlicitih lica. Tako cete izbeci uobicajenu rutinu u vezi. Postujte njegovu privatnost. Fizicki prostor, koji je u potpunosti njegov, je veliki simbol nezavisnosti jednog muskarca. Signalizirajte mu da to postujete, recimo, tako sto cete se drzati dalje od fioka i necete gledati u displej kada njegov telefon zazvoni.

ZELJA: Da dominira

Mozda mu je ego nahranjen, ali je i dalje nesiguran. Verujte nam, frajeri imaju potrebu da znaju da su postovani i cenje¬ni. Kada su u vasoj blizini, frajerima se povecava samopouzdanje, i interno i u ocima drugih, pa ce prirodno zeleti da budu bliskiji sa vama. Evo nekoliko stvari koji ce mu pokazati da ga veoma cenite i zelite da budete s njim.

Ucinite ga srecnijim. Nasmejte se kada jedno od vas poklekne u seksu. Gledajte filmove. Izvucite ga napolje kada je mrzovoljan. Ako umete da drzite stvari pod kontrolom, cak i tokom stresnih vremena, postacete nezamenjivi. Budite drustveni leptiric. Momci su dobri u stvarima koje imaju veze sa levom stranom mozga, kao sto su prodaja i sport, ali su trapavi u uobicajenim situacijama. Preuzmite vodjstvo, sarmirajte ljude koje srecete i on ce biti zahvalan sto vas ima. Ali, moze da se dogodi da on prisvoji vase zasluge. Odigrajte pametno.

Igrajte se mentalnih igara. Aktivnosti koje zahtevaju mentalni napor, kao sto su ukrstenice, slagalice i sah, mogu da stimulisu njegovu strast. Zvuci suludo, ali dokaz vase sposobnosti da resite probleme nesvesno mu ukazuje da ste pozeljan izbor koji bi preneo njegove gene. Ponasajte se kao velika nagrada. Gledajuci vas kroz oci drugih ljudi, pos-taje svestan koliko ste posebni. Pozovite ga na dogadjaj gde cete zablistati ili ga naterajte da stoji izmedju vas i drugog muskarca kada pomislite da ste se suvise priblizili u baru.

ZELJA: Komfor

„Zaljubljivanje je proces razvijanja vezanosti, koji se desava kada oksitocin preplavi mozak“, kazu neurolozi. Mozete podstaknuti ljubavne hormone tako sto cete uciniti da on oseca kako se vas dvoje „uklapate“. Kada postane toliko opusten sa vama da prestane da razmislja o vasoj vezi, naci ce se na sigurnoj ljubavnoj teritoriji. Zato, poslusajte ove savete. Neka vas vidi kako se doterujete. Cesljajuci se pred njim podsticete intimnost, jer je to nesto cemu drugi muskarci ne prisustvuju. Unesite malo misterije stavljajuci ruz ili puder, i nikako nemojte da izbeljujete nausnice. Kuvajte zajedno. Muvanje oko hrane podize nivo oksitocina kod muskaraca. Sto cesce pripremate veceru udvoje, tim vise ce vas povezati sa prijatnim osecanjima koja ima dok jede.

Snabdejte se. Kada kupujete namirnice, nemojte birati svoje omiljene, vec i one koje on voli. On ce se nesvesno u vasem stanu osecati kao kod svoje kuce. Spavajte s njim. Sklupcajte se pored njega ili zadremajte u njegovom narucju, tako da moze da vas vidi u vasem najintimnijem, kompletno opustenom izdanju.

04.06.2008. u 23:25 |

ostavi trag… (0) | printaj. | x | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by: dark sword dancer


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

da/ne?


Na ovom blogu čete nači puno zanimljivog materijala zaproučavnje. Materijali susaraznih stranica.

Blog cure koja :
sluša strano (može slušat sve,ali narodnjaci je ubijaju)...U većini slučajeva sam optimist...
ne shvaća zašto su neki rođeni kao kreteni...
voli zgodne dečke, pogotovo ak imaju kraču kosu...
nosi što hoće, a ne što s nekom drugom sviđa...
se voli smijat, ali se često brine zbog totalnih gluposti..

Ja sam spektakl, da, to sam ja.
Jako sam tajanstvena.
U horoskopu su mi napisali da padam na glazbu, pice i priguseno svjetlo.
hm... nisam bas nesto u to sigurna, pa nemojte ni vi.


***

...MISAO MOGA SRCA...

Buđena snenim maznim glasom mažena vrelim dahom opijena očaranim pogledom smirena nježnim dodirom ovijena maglom i tvojim bićem isprepletena pogledom tvojim istkana od tvojih poljubaca naslikana kistom tvojih usana voljena ljubavlju tvoga srca sretna sam
zbog sjaja u tvojim očima
zbog mirisa tvoje kože
zbog pogleda dječačkih očiju
zbog nježnosti krila leptira
zbog osmijeha na tvojim usnama
zbog otkucaja tvog srca
zbog ljepote tvoje duše
zbog iskrenosti tvoje misli
zbog dodira tvojih ruku
VOLIM TE ROBERTE...
Zar je potreban razlog

***

Kao vihor sa planine,
prodose mi sretni dani,
jedan momak smede kose,
moje srce vjecno rani.
najteze mi kad ga sretnem,
dusu mi tuga para,
njegove mi oci kazu da
samo stranci bez pozdrava.
jos jedanput da ga sretnem,
ne bih mogla suze kriti,
molila bih vrati mi se,
ne mogu te prezaliti.
mladost mi je prohujala,
a godine sve odnesose,
ostala je uspomena na
tog momka smede kose....

***

Ako su oči ogledalo duše,
usne su hodnik koji vodi
do razuma

***

Na misao reagiramo osmijehom, ljubav
izražavamo riječima, a namjeru poljupcima.
Poljubac može reći puno više od riječi.

***

Ljepota poljupca je u tome što ga
možemo prevesti na sve jezike svijeta
i poznaju ga sve religije.

***

Znanstveno je dokazano da
za vrijeme ljubljenja tijelo šalje signale mozgu
koji proizvodi oksitocin zbog kojeg nas obuzima
onaj prekrasan topao osjećaj. Dok se ljubimo
unutrašnjost naših usta proizvodi kemikalije
koje nas tjeraju na još!!!!

***

Sretna sam...
Nasmijana...
Znam da si tu...
Uvijek uz mene...
Pored tebe je sve moguće...
Onaj osmjeh koji je tako poseban...
Tako jedinstven...
Tvoje oči prošarane raznim bojama...Sjaje...
A ja?
Sjajim pri samoj pomisli na tebe...
-VOLIM TE LJUBAVI-

***

...Želiš me...
Osjećam to...
Vidi se po načinu na koji me gledaš!
Trebam ti...
Osjećam to...
Znam po snazi kojom me grliš!
Žudiš zamnom...
Osjećam to...
Dugi su tvoji poljupci!
Misliš na mene...
Osjećam to...
Tako si blizu a tako daleko!
Voliš me...
Znam to...
Volim i ja tebe...

***

PAMTIT ĆU VEČER KAD SMO SE SRELI, TVOJE POGLEDE MOJI SU HTJELI.U MAGLAMA DIMA, JEDNO DRUGOM SRCA SMO DALI, DA ĆEMO BITI ZAJEDNO OBOJE SMO ZNALI.

LJUBAV JE PLAMEN KOJI GORI,KADA SE UGASI PEČE I BOLI.TO ŠTO SI DALEKO, NIŠTA MI NE SMETA,VJERA I LJUBAV OSTAJE I DA SI NA KRAJU SVIJETA.

BUDI NOĆAS ZVIJEZDA SJAJNA, MOJA MALA SLATKA TAJNA, MOJA RADOST I LJEPOTA, BUDI NOĆAS DIO MOG ŽIVOTA.

NEMOGU DA ZASPIM JER JAKO TE TREBAM, LJUBAV DA TI PRUŽIM, TJELO DA TI PREDAM, USNE DA TI LJUBIM, NJEŽNO DA TE GLEDAM, DA TI TIHO ŠAPNEM,DA TE NIKOM NE DAM.










O meni:


IME: Andrea
GODINE:17god
OBITELJ:starci, brat (24) te sestra blizanka
NAJ BOJE: plava, crna
NAJ GRUPA: nemam, ugavnom slučam strano
NAJ FILM: Matrix, Charli i tvirnica čokolade
ŠKOLA: srednja…građ.tehničar-visokogradnja
HOBI: crtanje i gnjavljenje kompa
LJBAV: zauzeta

JA:
-smotana
-kreativnasmokin
-nasmijana
-nimalo jednostavna
-jako komplicirana
-djetinjasta
-osjećajna
-čudna
-lijena
-zamišljena
-zaljubljena
-pričljiva
-ponekad šutljiva
-neuredna

VOLIM:
~svoje društvo
~ljetne praznikethumbup
~svoju obitelj
~iskrene ljude
~dečke koji su pametni a ne totalni idioti
~ruže
~slikat
~dobru muziku
~dobar smisao za humor
~surfati netom
~ljubav
~dugu kosu
~spavati
~izlaziti
~kokice
~spontanost
~putovati
~pjevati uz mjuzu koju volim
~kad mi netko kaže da me voli, i to ozbiljno misli
~kad sam sretna
~svoje buraza i sestru
~zajebavati ljude(ali malo hehe)...

NE VOLIM (ili čak mrzim):
~cajke
-dosadu
~kad neko muči životinjeheadbang
~sebičnost
~bezosjećajne i umišljene ljude
~kad nemam para na mobu
~kad mi starci drže predavanja
~kad mi netko sere o mojim stavovima
~kad znam da sam u pravu a drugi mi ne vjeruju
~ljude koji misle samo na izgled i cijelo vrijeme se kritiziraju
~kad zaboravim ključeve pa ne mogu ući u kuću
~kad imam osjećaj da smetam
~kad me netko povrijedi
~čekanje
~gužvu
~kad netko pati
~kad je život okrutan.............

Često se sjetim riječi iz knjige Sussane Tamaro

"........i kada se kasnije pred tobom otvore različiti putovi, a neznaš kojim poći, nemoj kretati nasumce, nego sjedi i čekaj. Duboko udahni, s nadom, baš kao što si udahnula došavši na svijet, nemoj dopustiti da te bilo što omete, čekaj i samo čekaj. Budi mirna, šuti i slušaj
vlastito srce. Kad progovori, ustani i poslušaj njegov glas, pođi kamo te srce vodi......."